Praktyczna nauka języka francuskiego: Język pisany i leksyka [2513-s1ROM1Z-PNJFJP]
Semestr zimowy 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka francuskiego: Język pisany i leksyka [2513-s1ROM1Z-PNJFJP] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dorota Chłanda | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Podstawowa: Sylvie Poisson-Quinton, Expression écrite. Niveau 1, Paris, 2004, CLE INTERNATIONAL Uzupełniająca: -Éveline Siréjols, Vocabulaire en dialogue – niveau débutant, Paris, 2016, CLE INTERNATIONAL -Claire Miquel, Vocabulaire progressif du français, Paris, 2002, , CLE INTERNATIONAL -Roland Eluerd, Exercices de vocabulaire en contexte - niveau débutant, Paris, Hachette. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Leksyka - wybrane zagadnienia: 1. Przedstawianie się 2. Dni tygodnia/miesiące/opis pogody 3. Opis osoby/ wygląd zewnętrzny 4. Dom/Miejsca w mieście i na wsi 5. Zawody 6. Czas wolny (muzyka, sporty, zajęcia artystyczne) 7. Rodzina 8. Rozkład dnia 9. Zainteresowania 10. Cechy charakteru Pisanie (poziom A1): - portret - ogłoszenie - zaproszenie (zawiadomienie) - krótki tekst użytkowy (karta pocztowa/ mail) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne eksponujące: inscenizacja, drama Metody dydaktyczne podające: opis, tekst programowany Metody dydaktyczne poszukujące: obserwacji, ćwiczeniowa W przypadku nauczania w formie zdalnej, zajęcia będą się odbywać w trybie asynchronicznym na platformie Moodle, a omówienie problematycznych kwestii oraz testy sprawdzające wiedzę będą mieć miejsce na platformie Teams. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1. Aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach świadczące o znajomości obligatoryjnej literatury przedmiotu i przygotowaniu do zajęć. 2. Prace pisemne redagowane podczas zajęć. 3. Prace pisemne redagowane poza zajęciami. 4. Zaliczenie wszystkich testów obejmujących zagadnienia leksykalne i redakcję tekstu. 5. Bieżąca autokorekta prac pisemnych przedstawiana prowadzącemu zajęcia. Oceny : 90-100% - bardzo dobry 75-89% dobry 60-74% dostateczny 0-59% niedostateczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok, filologia romańska s1, lingwistyka stosowana s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.