(in Polish) Przedmioty fakultatywne - 2 rok, sem. zimowy-ODK zabytkoznawstwo i muzealnictwo (s2) (course group defined by Institute for the Study and Conservation of Cultural Monuments)
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
- you are not logged in - currently you are not allowed to register - you are allowed to register - you are allowed to unregister (or withdraw application) - you applied for registration (and you cannot widrdraw this application) - you are registered (and you cannot unregister)
Use one of the "i" icons below for additional information.
2021/22Z - Winter semester 2021/22 2022/23Z - Winter semester 2022/23 2023/24Z - Winter semester 2023/24 (there could be semester, trimester or one-year classes) |
Actions | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2022/23Z | 2023/24Z | |||||||
1402-ZZDzK-2Z-S2 |
Classes
Winter semester 2021/22
Groups
Brief description
(in Polish) Przedmiot realizowany wg metodyki "zorientowania na rzeczywisty projekt", tj. student przygotowuje koncepcję planu zarządzania przedsięwzięciem rewitalizacyjnym obiektu zabytkowego, którym zajmował się w ramach przedmiotu "Adaptacja obiektów zabytkowych". |
|
|||||||
1402-ZPK-2Z-S2 |
Classes
Winter semester 2021/22
Groups
Brief description
(in Polish) Student po ukończeniu kursu powinien znać podstawowe materiały budowlane, przyczyny i mechanizmy zniszczeń zabytków na architektonicznych, umieć rozpoznawać objawy i formy zniszczeń, a także sposób badania i zabezpieczania profilaktycznego różnych elementów zabytkowej architektury. |
|
|||||||
1402-ZO-2Z-S2 |
Classes
Winter semester 2021/22
Groups
Brief description
(in Polish) Przedmiot zapoznaje studentów z techniką, historią i typologią wyrobów rzemiosła artystycznego i sztuki rzeźbiarskiej, wykonanych ze stopów miedzi (marginalnie także stopów innych metali nieszlachetnych), w układzie chronologiczno-typologicznym, od prehistorii do pocz. ery nowożytnej. Ma na celu wypracowanie u słuchaczy warsztatu znawczego (terminologia, umiejętności analityczne) oraz wyczulenie na problemy wartościowania obiektów i rynku sztuki. |
|
|||||||