Komunikacja i psychologia w biznesie, 2 rok, PRK, przedmioty obowiązkowe (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25 2024/25L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | 2024/25Z | 2024/25L | |||||
1100-12-K12-BudWiz | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematyka zajęć odnosi się do istoty osobistego wizerunku człowieka, jego elementów składowych oraz wpływu osobistych doświadczeń, przekonań oraz samooceny na realizację celów osobistych i zawodowych zgodnych z szeroko pojętą życiową misją. Celem przedmiotu jest nabycie przez osoby studiujące wiedzy, umiejętności i kompetencji rozwijania swojego wizerunku pozwalającego na realizację życiowych celów oraz na utrzymywanie zdrowych i pozytywnych relacji z otoczeniem. |
|
||
1100-12-K12-EiM-TrIn | brak | brak | brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-K12-FiRoFi | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest omówienie zagadnień związanych z rozpoczęciem, finansowaniem i rozwojem działalności gospodarczej. Zakres realizowanych tematów obejmuje więc tematy z zakresu: m.in bankowości, podatków, rachunkowości, analizy finansowej, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych, tworzenia działalności gospodarczej, business planu, itd. |
|
||
1100-12-K12-InStUpwB |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W toku zajęć prezentowane są zagadnienia pozwalające zrozumieć istotę przedsiębiorstwa traktowanego jako innowacyjny start-up oraz czynniki jego sukcesu. Ponadto przedstawiane są koncepcje, metody i narzędzia służące zaprojektowaniu działalności gospodarczej mającej na celu uruchomienie innowacyjnego start-upu. Celem tego przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty innowacyjnego start-upu, a także zdobycie umiejętności identyfikowania determinant decydujących o jego sukcesie oraz projektowania dla niego modelu biznesowego i planu działania. |
|
||
1100-12-K12-KoMar | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu „Komunikacja marketingowa” jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień z zakresu komunikacji marketingowej w powiązaniu ze współczesnymi problemami gospodarczymi. Efektem realizowanego programu jest wykształcenie u studentów myślenia zgodnie z regułami marketingowej koncepcji zarządzania oraz umiejętności opracowania podstawowych założeń komunikacji marketingowej. |
|
||
1100-12-K12-KomMed | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z istotą współpracy z mediami, zwłaszcza w kontekście działań ze służbami PR. |
|
||
1100-12-K12-KriTwRP |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są problematyce kreatywności i innowacyjności rozumianymi jako uporządkowany proces generowania pomysłów i nowych rozwiązań w konkretnych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego tematu. Innymi słowy zadaniem zajęć jest nauczenie studentów stosowania tych procesów w różnych sytuacjach zawodowych. |
|
||
1100-12-K12-MedSpol |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z wykorzystywaniem współczesnych mediów społecznościowych w biznesie. Uczestnicy zajęć poznają typy stosowanych powszechnie mediów społecznościowych, poznają możliwości i strategie ich wykorzystywania w przedsiębiorstwie, a jednocześnie będą mieli okazję w sposób praktyczny zapoznać się z korzyściami, wynikającymi z ich stosowania w bieżącej działalności firmy. |
|
||
1100-12-K12-MBwBiP |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem zajęć jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy oraz ukształtowanie umiejętności i kompetencji z zakresu projektowania i realizacji badań z zastosowaniem najbardziej popularnych metod zbierania danych. Student poznaje możliwości wykorzystywania wyników badań do rozwiązywania konkretnych problemów zachodzących wewnątrz organizacji lub w jej otoczeniu. |
|
||
1100-12-K12-NegWBiz | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje zagadnienia związane z procesem i technikami negocjacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki negocjacji biznesowych oraz ich znaczenia w procesie rozwiązywania konfliktów. Ważnym aspektem trenowanych w ramach przedmiotu umiejętności są umiejętności dotyczące zarządzania przekazem niewerbalnym, stosowaniem adekwatnych instrumentów komunikacyjnych w kontekście prowadzenia negocjacji z uwzględnieniem różnic kulturowych. |
|
||
1100-12-K12-PodStrat |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie z podstawowymi zagadnieniami zarządzania strategicznego, w tym zastosowaniem wybranych metod analizy strategicznej. |
|
||
1100-12-K12-PrZaw | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem praktyk zawodowych jest weryfikacja zdobytej w trakcie studiów wiedzy teoretycznej oraz dalsze kształcenie studentów przez umożliwianie im podejmowania aktywności administracyjno-biznesowej, pozwalającej na nabywanie praktycznych umiejętności i kompetencji w zakresie komunikowania się i psychologii. |
|
||
1100-12-K12-PrzRLwPZ |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z istotą przywództwa w instytucjach biznesowych, oraz pokazanie roli lidera w pracy zespołowej. |
|
||
1100-12-K12-PsOsiRIn | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają wprowadzić studenta w podstawową wiedzę dotycząca rodzajów osobowości człowieka i jego różnic psychologicznych. Wykłady oraz upraktycznione konwersatoria są prowadzone z myślą o specjalistach HR, negocjatorach, mediatorach gospodarczych i innych osobach, które wykorzystują wiedzę psychologiczną w biznesie. |
|
||
1100-12-K12-SzWyPu |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są problematyce wystąpień publicznych. W czasie ich trwania studenci poznają podstawowe zasady autoprezentacji, prezentacji, przemawiania, dyskusji na szerszym forum itp. Zajęcia są ukierunkowane na działania związane z biznesem, co nie oznacza, że ograniczają się do tego kręgu tematów i działań. Innymi słowy zadaniem zajęć jest nauczenie studentów stosowania odpowiednich metod przygotowania wystąpienia publicznego, a następnie zrealizowania go zgodnie z przyjętymi założeniami. |
|
||
1100-12-K12-ZaMark |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematyka ćwiczeń obejmuje: pojęcie marki, klasyfikacje, siłę marki, a także jej znaczenie dla klientów oraz rolę w procesie zdobywania trwałej przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. |
|
||
1100-12-K12-ZarzProj | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Główne treści kształcenia w ramach tego przedmiotu związane są z pojęciami, obiektami i relacjami, a także funkcjami i metodami występującymi w obszarze zarządzania projektami. W toku zajęć prezentowane są zagadnienia pozwalające zrozumieć istotę procesu planowania i wdrażania projektów oraz występujących w zakresie zarządzania projektami funkcjonalnych, instytucjonalnych i personalnych problemów. Podstawowym celem tego przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy umożliwiającej zrozumienie i swobodne posługiwanie się podstawowymi kategoriami z zakresu zarządzania projektami oraz nabycie umiejętności wykorzystywania właściwych narzędzi i metod do planowania struktury projektu, jego przebiegu oraz zasobów i kosztów, a także do rozwiązywaniu rzeczywistych problemów decyzyjnych w sferze zarządzania projektami. |
|
||