Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Multimedia w Internecie 1401-MulInt-4L-sm-SJ
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Zalecane źródła wiedzy:

Podręczniki z zakresu edycji obrazu cyfrowego, grafiki trójwymiarowej, montażu audio i wideo;

Katalogi, wydawnictwa i czasopisma z zakresu animacji, multimediów i sztuki współczesnej;

Opracowania multimedialne (CD-ROM, DVD) z zakresu sztuki, edukacji, nauki, techniki;

Zbiory własne prowadzącego, archiwum prac studentów;

Efekty uczenia się:

jak wyżej

Metody i kryteria oceniania:

Wymagania dotyczące zaliczenia:

zaliczenie semestru i roku polega na zrealizowaniu przez studenta wyznaczonych mu zadań (K_W02, K_W07, K_U02, K_U03)

zaliczenie uwzględnia obecność na zajęciach, czynny udział w czasie trwania ćwiczeń oraz realizowanie poszczególnych zadań (K_K04)

zaliczenie polega na dyskusji w czasie pokazu prac, indywidualnym omówieniu poszczególnych prac (K_W01, K_W02, K_W07, K_K08)

Kryteria ocen

jakość koncepcji i wykonania pracy (K_W02, K_W07, K_U02)

biegłe opanowanie warsztatu (K_U06)

rozwój artystyczny studenta i umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce (K_W02, K_W07)

oryginalność, kreatywność, artyzm (K_U07, K_K04)

komunikatywność przekazu, zgodność z treścią zadania (K_U07, K_K08)

zaangażowanie w realizowane ćwiczenia (K_K04, K_K08)

Zakres tematów:

Blok 1 - Publikacja w sieci

1. Publikacja w sieci - edycja, zapis, udostępnienie oraz przesyłanie plików różnej wielkości

2. Umieszczenie dowolnej wcześniejszej pracy na Vimeo lub YouTube

3. Zgłoszenie wybranej pracy na konkurs (np. Jednominutówki)

Blok 2 - Realizacje 3D

1. Model 3D na stronę www - stworzenie i wyrenderowanie prostego modela

w programie Maya 3D

2. Animacja 3D - prosta ćwiczeniowa animacja 3D z wykorzystaniem wirtualnych kamer oraz światła, rendering sceny

3. Kup mnie - reklama produktu. Animacja w programie Maya 3D, bądź postprodukcja w programie Adobe After Effects, gdzie produktem jest stworzony wcześniej model.

Blok 3 - Bannery Reklamowe

1. Rodzaje i przykłady bannerów reklamowych

2. Banner Flash - stworzenie banneru reklamującego wybrany produkt

3. Ja w pigułce - stworzenie interaktywnego banneru flash przedstawiającego sylwetkę studenta oraz jego najciekawsze realizacje

Blok 4. Klik&Play (Multimedia Fusion)

1. Zapoznanie się z grami typu Klik&Play

2. Scenariusz i koncepcja interaktywnej gry/animacji/ prezentacji artystycznej bądź edukacyjnej

2. Klik&Play - stworzenie prostej gry/animacji/prezentacji

Metody dydaktyczne:

jak wyżej

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każda środa, 17:00 - 18:30, sala 5
Tomasz Wlaźlak 13/11 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Sztuk Pięknych - Instytut Artystyczny (Mickiewicza 121)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)