Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Multimedia w Internecie 1401-MulInt-4L-sm-SJ
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Multimedia w Internecie 1401-MulInt-4L-sm-SJ
Zajęcia Semestr letni 2020/21 (2020/21L) (w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 17:00 - 18:30
sala 5
Wydział Sztuk Pięknych - Instytut Artystyczny (Mickiewicza 121) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Tomasz Wlaźlak
Literatura:

Zalecane źródła wiedzy:

Podręczniki z zakresu edycji obrazu cyfrowego, grafiki trójwymiarowej, montażu audio i wideo;

Katalogi, wydawnictwa i czasopisma z zakresu animacji, multimediów i sztuki współczesnej;

Opracowania multimedialne (CD-ROM, DVD) z zakresu sztuki, edukacji, nauki, techniki;

Zbiory własne prowadzącego, archiwum prac studentów;

Zakres tematów:

Blok 1 - Publikacja w sieci

1. Publikacja w sieci - edycja, zapis, udostępnienie oraz przesyłanie plików różnej wielkości

2. Umieszczenie dowolnej wcześniejszej pracy na Vimeo lub YouTube

3. Zgłoszenie wybranej pracy na konkurs (np. Jednominutówki)

Blok 2 - Realizacje 3D

1. Model 3D na stronę www - stworzenie i wyrenderowanie prostego modela

w programie Maya 3D

2. Animacja 3D - prosta ćwiczeniowa animacja 3D z wykorzystaniem wirtualnych kamer oraz światła, rendering sceny

3. Kup mnie - reklama produktu. Animacja w programie Maya 3D, bądź postprodukcja w programie Adobe After Effects, gdzie produktem jest stworzony wcześniej model.

Blok 3 - Bannery Reklamowe

1. Rodzaje i przykłady bannerów reklamowych

2. Banner Flash - stworzenie banneru reklamującego wybrany produkt

3. Ja w pigułce - stworzenie interaktywnego banneru flash przedstawiającego sylwetkę studenta oraz jego najciekawsze realizacje

Blok 4. Klik&Play (Multimedia Fusion)

1. Zapoznanie się z grami typu Klik&Play

2. Scenariusz i koncepcja interaktywnej gry/animacji/ prezentacji artystycznej bądź edukacyjnej

2. Klik&Play - stworzenie prostej gry/animacji/prezentacji

Metody dydaktyczne:

jak wyżej

Metody i kryteria oceniania:

Wymagania dotyczące zaliczenia:

zaliczenie semestru i roku polega na zrealizowaniu przez studenta wyznaczonych mu zadań (K_W02, K_W07, K_U02, K_U03)

zaliczenie uwzględnia obecność na zajęciach, czynny udział w czasie trwania ćwiczeń oraz realizowanie poszczególnych zadań (K_K04)

zaliczenie polega na dyskusji w czasie pokazu prac, indywidualnym omówieniu poszczególnych prac (K_W01, K_W02, K_W07, K_K08)

Kryteria ocen

jakość koncepcji i wykonania pracy (K_W02, K_W07, K_U02)

biegłe opanowanie warsztatu (K_U06)

rozwój artystyczny studenta i umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce (K_W02, K_W07)

oryginalność, kreatywność, artyzm (K_U07, K_K04)

komunikatywność przekazu, zgodność z treścią zadania (K_U07, K_K08)

zaangażowanie w realizowane ćwiczenia (K_K04, K_K08)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.