Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

British literature 2510-f1ENG1S-BL-T
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot British literature 2510-f1ENG1S-BL-T
Zajęcia Semestr letni 2020/21 (2020/21L) (jeszcze nie rozpoczęty)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Edyta Lorek-Jezińska
Strona domowa grupy: https://moodle.umk.pl/WHUM/course/view.php?id=1615
Zakres tematów: (tylko po angielsku)

1-2. William Wordsworth, “Lines Composed a Few Miles Above Tintern Abbey,” “Daffodils;” Samuel Taylor Coleridge, “The Rime of the Ancient Mariner,” “Kubla Khan”

3. Percy Bysshe Shelley, “Ode to the West Wind;” John Keats, “Ode On a Grecian Urn”, George Gordon Byron “ Darkness”

4. Charlotte Brontë, Jane Eyre (presentation: Mary Shelley, Frankenstein or the Modern Prometheus)

5. Emily Brontë, Wuthering Heights

6. Alfred Tennyson, In Memoriam (54), “Crossing the Bar,” Robert Browning, “My Last Duchess,” Dante Gabriel Rossetti, “The Blessed Damozel” Christina Rossetti, “When I am Dead, My Dearest”

7. Thomas Hardy, Tess of the D’Urbervilles (presentation: Charles Dickens, Great Expectations)

8. Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray

9. Joseph Conrad, Heart of Darkness (presentation: Herbert George Wells, The Time Machine)

10. Wilfred Owen, “Arms and the Boy”/”Futility”; Fragment: I Saw His Round Mouth’s Crimson,” “Anthem for Doomed Youth;” Isaac Rosenberg, “Returning, We Hear the Larks;” Edward Thomas, “Liberty,” “The Owl”

11. James Joyce, A Portrait of the Artist as a Young Man; Dubliners (one story: “The Boarding House”/”Eveline”)

12. Virginia Woolf, To the Lighthouse, “The Legacy”

13. D.H. Lawrence, “The Rocking-Horse Winner”; Aldous Huxley, Brave New World

14. William Butler Yeats, “Sailing to Byzantium;” Thomas Stearns Eliot, “The Love Song of J. Alfred Prufrock”/ “The Waste Land” (fragments)

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Assessment methods:

Final test– W1, W2, U4,

Presentation – W1, U1, U2, K1

Participation in discussion; assignment – W1, U1, U3, U4, K1.

Assessment criteria:

The final mark consists of:

Final test – 60% of the final grade

Presentation – 20% of the final grade

Participation in discussion, Moodle assignments - 20% of the final grade

Uwagi:

I rok, filologia angielska s1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.